Το εργαστήριο στα πλαίσια της πολιτικής του για συνεχή βελτίωση των προσφερομένων υπηρεσιών και την πλήρη ικανοποίηση των πελατών του αναζητά τη γνώμη των πελατών του για τις υπηρεσίες τις οποίες παρέχει και μετρά την ικανοποίηση τους με τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας ικανοποίησης των πελατών. Το ερωτηματολόγιο το οποίο μπορούν να συμπληρώσουν όλοι οι πελάτες βρίσκεται στη Γραμματεία του εργαστηρίου.
Οι πληροφορίες που συγκεντρώνονται από την αναζήτηση ικανοποίησης των πελατών, αξιολογούνται από το εργαστήριο, συζητούνται κατά την Ανασκόπηση από τη Διοίκηση και χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης και της λειτουργίας του εργαστηρίου, όπως και των παρεχόμενων από το εργαστήριο υπηρεσιών.